انجمن صنفی اعضا هیات علمی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان
انجمن صنفی اعضا هیات علمی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

انجمن صنفی اعضا هیات علمی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

صورتجلسه مورخ 22/10/1392

صورت جلسه

اولین جلسه شورای صنفی اعضا هیئت علمی دانشگاه ولی عصر رفسنجان با حضور اعضا اصلی و علی البدل تشکیل و نسبت به موارد زیر تصمیم گیری بعمل آمد:

۱- توافق گردید آقای دکتر احمد صفاپور به عنوان رئیس هیئت مدیره، آقای دکتر وحید فرزام به عنوان نائب رئیس، آقای دکتر علی دره کردی به عنوان مسئول روابط عمومی، آقای دکتر محمد خان زاده به عنوان خزانه دار و آقای دکتر محمدحسین شمشیری به عنوان دبیر انجمن انجام وظیفه نمایند.

۲- مقرر گردید جهت دریافت حق عضویت اعضا، حسابی در بانک تجارت شعبه دانشگاه توسط آقای دکتر خان زاده افتتاح گردد همچنین اسناد مالی انجمن با امضای دکتر خان زاده و یکی از دو امضای آقایان دکتر صفاپور و فرزام اعتبار می یابد.

۳- پیشنهاد گردید کارگروه هایی جهت بررسی آئین نامه های مربوط به مسائل استخدامی، ارتقا، پژوهشی، آموزشی و رفاهی تشکیل گردد و مراتب به نحو مقتضی به اطلاع کلیه اعضا رسانده شود تا چنانچه هر یک از اعضا در هر کدام از این حوزه ها دارای مشکل صنفی یا پیشنهادی می باشد، از طریق روابط عمومی انجمن منتقل نماید.

۴- مقرر گردید به نحو مقتضی به اطلاع کلیه اعضا رسانده شود تا افرادی که تمایل به همکاری در هر یک از کارگروه های یاد شده را دارند، مراتب آمادگی خود را از طریق روابط عمومی انجمن اعلام نمایند.

۵- مقرر گردید نخستین موضوع مورد پیگیری انجمن، بررسی مشکل اخیر در رابطه با انتقال سابقه تامین اجتماعی اعضا هیئت علمی باشد.

۶- آقای دکتر آرمند نژاد مسئول طراحی آرم و تهیه مهر انجمن گردید.

۷- مقرر گردید جلسات انجمن تا پایان سال جاری، ۲۰ بهمن و ۱۸ اسفند باشد.

 اسامی شرکت کنندگان در جلسه:

احمد صفا پور

وحید فرزام

علی دره کردی

محمد خان زاده

سید علی محمد محسن الحسینی

عیسی اسفندیارپور

جمیله سید یزدی

محمد حسین شمشیری