انجمن صنفی اعضا هیات علمی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان
انجمن صنفی اعضا هیات علمی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

انجمن صنفی اعضا هیات علمی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

صورت جلسه مورخ 93/10/21

به نام خدا

یازدهمین جلسه شورای مرکزی انجمن صنفی اعضا هیات علمی دانشگاه ولی عصر "عج" در تاریخ 21/10/1393 در محل دفتر ریاست دانشکده ریاضی تشکیل و در ابتدای جلسه آقای دکتر صفاپور گزارش مبسوطی از وضعیت وبلاگ انجمن ارائه نمود و در ادامه جلسه موارد زیر مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت:

1- آرم انجمن توسط آقای دکتر آرمندنژاد برای حاضرین تشریح و مورد تصویب قرار گرفت.

2- بحث شیوه پرداخت وام مستقیم دانشگاه به اعضا هیات علمی مندرج در آئین نامه استخدامی ( ماده 6 از پیوست 4) مطرح و مقرر گردید که جهت تدوین شیوه نامه مربوطه، در محورهای زیر از همکاران نظر خواهی شود:

1- ساختار نهاد تصمیم گیرنده، 2- مبلغ وام، 3- نحوه بازپرداخت وام، 4- نحوه تعیین اولویت های پرداخت وام.

شرکت کنندگان در جلسه:

احمد صفاپور

حسین شیرانی

محمدحسین شمشیری

محمد خان زاده

علی آرمند نژاد

علی دره کردی

جمیله سیدیزدی

سفر تفریحی کیش در بهمن ماه

با سلام، به اطلاع همکاران محترم می رساند که با مساعدت های ریاست محترم دانشگاه، معاونت محترم مدیریت و توسعه منابع و تلاش مسئول محترم ستاد رفاهی و همکاری نمایندگان انجمن صنفی، تورهای سیاحتی کیش از روز چهارشنبه مورخ 93/11/1 تا 93/11/22 برگزار می گردد. این تورها در قالب 7 گروه شامل 4 گروه 4 روزه و 3 گروه 3 روزه می باشد. همچنین به هر یک از همکاران ( صرفا برای اعضای خانوده) تا چهار نفر، هزینه سفر از سوی دانشگاه به صورت وام قرض الحسنه با بازپرداخت 15 ماهه و تخفیف 12درصد به صورت کسر از حقوق پرداخت می گردد. ضمن تشکر از مساعدت های ریاست محترم دانشگاه، معاونت محترم مدیریت و توسعه منابع و همچنین تقدیر از زحمات مسئول محترم ستاد رفاهی، از همکاران علاقه مند دعوت می شود جهت رزرو جا، با دفتر ستاد رفاهی تماس بگیرند.